הבשורה הגדולה של ח"כ כהן יוצאת לדרך: ביטוח אברכים במימון המדינה

אסתי פלד 1 Comment on הבשורה הגדולה של ח"כ כהן יוצאת לדרך: ביטוח אברכים במימון המדינה

סגן שר האוצר ח"כ יצחק כהן בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מספר על התוכנית שיזם ודחף למרות ההתנגדויות יוצאת לדרך – ביטוח חיים לאברכים. כהן מעלה על נס את היתרונות העצומים בתוכנית שתחל לפעול כבר בתחילת השנה וקרוא לאברכים, "תלחצו על ראשי הכוללים להצטרף"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר התנגדויות קשות זה קורה – ביטוח החיים של האברכים במימון המדינה יוצא לדרך: סגן שר האוצר ח"כ יצחק כהן (ש"ס) היוזם של תוכנית "ביטוח חיים לאברכים" התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי סיפר על הבשורה הגדולה לאברכי הכוללים על ביטוח החיים בהשתתפות המדינה שיוצא לדרך מתחילת שנת 2020. על הביטוח: במקרה בו אברך נפטר ל"ע, משפחתו זכאית לקבל משכורת במשך 15 שנה מיום פטירתו.

ח"כ כהן מסביר כי מי שעליהם מוטלת האחריות לבטח את האברכים, אלה ראשי הכוללים שבוחרים אם להצטרף לביטוח של המדינה. "על האברכים ללחוץ על ראשי הכוללים להצטרף לתוכנית שתציל חיים של משפחות".

על התוכנית הבאה מספר כהן, "אנחנו כבר עומלים מספר שנים להקים קרן השתלמות לחקלאים שיוכלו לצאת בשנת השמיטה לחופש בלי לעבוד בשדה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    למה אתם לא שואלים אותו כמה זה יעלה לראש הכולל לכל אברך כמה המדינה משתתף לכל אברך וכמה החברה ביטוח רוצה עם זה כללי נא להביא עוד פרטים האם זה רציני או סתם בלון וריק מבפנים איזהו חברה ביטוח רוצה בכלל להיכנס לזה